Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Problemen met inloggen op je persoonlijke dashboard? Dit kan verschillende oorzaken hebben. In dit artikel leggen we per oorzaak uit welke stappen je kunt nemen om dit op te lossen.

Oorzaak 1: wachtwoord vergeten

Ben je niet meer zeker van je wachtwoord of moet je nog een wachtwoord instellen?

  1. Ga naar https://www.ikbenfrits.nl/wachtwoord-vergeten/
  2. Geef het e-mailadres op waarmee je bij ons bekend bent
  3. Open in je mailbox onze wachtwoord-reset e-mail
  4. Maak je nieuwe wachtwoord aan

Tip:  Geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder. 

Oorzaak 2: e-mailadres vergeten

Ben je vergeten met welk e-mailadres je bent geregistreerd? Wij helpen je hier graag mee! Zo kun je ons bereiken:

Oorzaak 3: browsercookies

Heb je het juiste mailadres én wachtwoord, maar lukt het nog steeds niet? Soms ligt het aan browsercookies. Meestal werkt één van de volgende handelingen:

  • Probeer een andere browser
  • Probeer je cookies te verwijderen en accepteer deze opnieuw:
    • Ga in je browser naar ‘instellingen’ of ‘settings’ 
    • Zoek naar het verwijderen van ‘Browsegegevens’ of ‘Browsing data’
    • Selecteer de optie om cookies te verwijderen


Geen succes?

Wij helpen je graag verder. Zo kun je ons bereiken: