Wat is de klachtenprocedure bij Frits?

Heb je een klacht of suggestie? We vinden je mening erg belangrijk, en zoeken graag samen naar een oplossing.

Als klant sta jij voor ons op één. We willen je helpen met het vinden van de best mogelijke hypotheek en staan altijd voor je klaar met advies. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Omdat er iets onverhoopt verkeerd is gegaan of omdat je ruimte ziet voor verbetering. Dit willen we natuurlijk graag rechtzetten. Of in ieder geval verbeteren.
Je kunt er in dit geval voor kiezen om een klacht in te dienen. Dit gaat zo:
  1. Je kunt je klacht het beste per mail indienen. Stuur een berichtje naar  met in het onderwerp vermeld dat het om een klacht gaat.
  2. Wij bevestigen de ontvangst van je klacht binnen vijf werkdagen. In die bevestiging staat ook een verwachte afhandelingstermijn genoemd: dan nemen we je klacht inhoudelijk in behandeling. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per email.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je je klacht naar de onafhankelijke stichting KiFiD sturen.

Het adres is:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
(070) 333 89 99
www.kifid.nl


Ook kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.

 

Heb je een klacht? Je kunt ons mailen op klachten@ikbenfrits.nl of bellen op 020 235 8530.